Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými zákonnými předpisy (Občasný zákoník pro fyzické osoby, Občasný zákoník pro právní osoby).
Na všechny výrobky se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Nárok na reklamaci zaniká, pokud :
1.Výrobek byl poškozen během přepravy (zřetelné poškození výrobku nebo jeho obalu musí být řešeno okamžitě s přepravcem. Zákazník nemá povinnost takto poškozenou zásilku přebrat a musí o poškození neprodleně informovat prodejce).
2.Výrobek byl poškozen neodbornou manipulací nebo použit jinak, než je uvedeno v uživatelské příručce (pokud tato existuje).
3.Výrobek byl použit v takových podmínkách, které neodpovídají marametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci výrobku (pokud tato existuje).
4.Výrobek byl poškozen působením živlů.
5.Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo použit jinak, než je uvedeno v dokumentaci výrobku (pokud tato existuje).
Postup při reklamaci :
1.Informujte nás o reklamaci telefonem nebo e-mailem.
2.Pošlete zboží na adresu naší provozovny.
3.Uveďte v zásilce důvod reklamace a připojte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve, nejpozději pak do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.